Wednesday 17 August 2011

Tiada Lebih Awal Daripada Post Yang Ini



Assalamualaikum
Salam Sejahtera.
Hye!

Dituju kepada sume yg membace same ade scare sngaje, x sngaje, rela tau terpakse yg mmbace post.
Da lame rase nak tulis blog tp baru skrg menjadi realiti.
jgn tanye kenape. sbb mmg xde sbb.
(^_^)


Dalam cter "aku tak bodoh", amy mastura marah anak dye tulis blog dgn sbb2 tertentu. (nak taw lebih lanjut tgk sndiri).
Dye ade kate "Jadi blogger bleh kene tangkap ISA".
lawak gile statement (kalo amek taw pasal politik je paham). 

Ini Poster cter "Aku Tak Bodoh"
(cter nie lawak la jgak)


Jadi, aku terpikir. mungkin jgak aku kene tangkap. 
-_____-"
tp aku truskan jgak menulis blog. bwahahahaha.
untuk mengelakkan drpd kene tangkap aku kene la tulis berhati2..

oleh sebab itu, kalo ade ape2 post / komen / gambar atau laen yg menyentuh senstivity sila bgtaw scepat mungkin supaya aku x kene tangkap.
Kate-kate : Slamat membace kepada yang sudi!

No comments:

Post a Comment