Friday 19 August 2011

Pose

Ihya Ramadhan!
Ramadhan Karim!


Selingan Video Menarik Utk Bulan Ramadhan

Mcm bese, bile pose mula la naluri tido membuak2.
Ntah kenape dan bagaimane bende nie bleh berlaku aku pun xtaw.
Bukan ckp kat org laen kuat tido, tp aku sndri.
-_____-"

"Tido lame2 bleh jd gemuk"
"Tido lame2 nnt giler"
"Tido lame2 melemahkan otak"
"Tido lame2 karang pening kepale"
"Tido lame2......... (dan laen2 lgi)~
Nie sume mak aku penah ckp.Tp aku ttp buat.
Dgn alasan "Tido kan Ibadah........."
**Tido yang sunat 20 minit sahaje. Kalo lebih xdenye.




Patutnye bulan ramadhan byk2kan ibadah laen.
Bace al-quran, zikir, selawat, sedekah, qiamullai dan sebagainye.

Jd, ape yg nak ckp kali nie sbnrnye... sy nak ucapkan.

SELAMAT BERPUASA!!!
DARIPADA SAYA,ISTERI2 DAN ANAK2.
(^_^)

No comments:

Post a Comment